כמה כרטיסי eSIM ניתן להתקין?

מכשירים עם תמיכה בכרטיסי eSIM מאפשרים להתקין מספר כרטיסי eSIM. עם זאת, מספר כרטיסי ה-eSIM שיכולים להיות פעילים בו-זמנית עשוי להשתנות בהתאם לדגם המכשיר. מכשירים עם תמיכה בשני כרטיסי SIM פעילים במצב המתנה מאפשרים להתקין מספר כרטיסי eSIM בכל זמן נתון. לדוגמה, מכשירי iPhone יכולים לאחסן בין 5 עד 10 כרטיסי eSIM, בעוד שמכשירי Samsung Galaxy, Google Pixel, Huawei ומכשירי Android אחרים מאפשרים 5 עד 7 כרטיסי eSIM. עם זאת, מספר כרטיסי ה-eSIM שאפשר להפעיל במכשיר יהיה תלוי בדגם שלו.

עבור מכשירים עם ‏טכנולוגיית SIM פעיל כפול (DSDA), אפשר להשתמש בטכנולוגיית SIM כפול עם שני כרטיסי eSIM פעילים או בכרטיס ננו-SIM ובכרטיס eSIM. בין המכשירים האלה iPhone 13, Galaxy S24, Google Pixel 7 ומכשירי iPhone, Galaxy ו-Pixel חדשים יותר.

מכשירים עם טכנולוגיית SIM כפול/המתנה כפולה (DSDS) כוללים טכנולוגיית SIM כפול עם כרטיס ננו-SIM וכרטיס eSIM, אך לא ניתן להפעיל יותר מכרטיס eSIM אחד בבת אחת. בין המכשירים האלה iPhone 12 models, iPhone 11 models, iPhone XS, iPhone XS Max ו-iPhone XR.

ברוב מכשירי ה-Android, רק כרטיס eSIM אחד יכול להיות פעיל. עם זאת, בדגמי Google Pixel 7 ובדגמים מאוחרים יותר, קיימת אפשרות להשתמש בשני פרופילי eSIM בו-זמנית, אם המפעיל שלכם מאפשר זאת. אם אתם זקוקים לעזרה נוספת פנו לצוות התמיכה שלנו ואנו נעזור לכם בשמחה.

שאלות קשורות

נושאים אחרים

עדיין זקוקים לעזרה?

פנו אלינו וצוות תמיכת הלקוחות שלנו יחזור אליכם בין רגע.
שלחו לנו הודעה
Copyright Airalo © 2021
  • x